BADIN, V. Návrh počítačové sítě pro základní školu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Předložená práce působí rozporuplným dojmem. Na jedné straně výborný návrh optimálního směrování do cloudu, výborně navržený systém ukládání dat, profesionální návrh rozmístění AP a tomu odpovídající aktivní prvky. A na druhé straně nevhodné pojetí pasivní vrstvy - zbytečná páteřní sekce, rušivé umístění rozvaděče, neadekvátní prvky vedení a nestandardní konektivita. I přes tyto rozpory v návrhu převažují klady návrhu, práci tedy hodnotím celkově stupněm C a doporučuji k obhajobě. Doplňující otázky: 1. Jak by vypadala alternativa pasivní vrstvy bez páteřní sekce? (a to i nákladově) 2. Kdo bude spravovat Azure Active Directory?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
V dnešní době aktuální a komplexní diplomová práce i přes dílčí nedostatky technického rázu splnila stanovený cíl. Doplňující otázky: 1. Co znamená pojem "volné vedení" kabeláže na půdě? 2. Technicky vysvětlete popis "kabely přímo do zařízení". 3. Proč není optický kabel ukončen v patch panelu rozvaděče? 4. Jak jsou řešeny záruky na dílo?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 131802