VACULÍK, F. Současná konstrukční řešení silničních motocyklů kategorií nad 500ccm [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Student František Vaculík si vybral uvedenou bakalářskou práci na základě zájmu o motocykly uvedené kategorie. Práci zpracovával po obsahové stránce převážně samostatně, její dopracování a formální stránku pak potřebným způsobem konzultoval. Prokázal dobrý přehled ve zpracovávané problematice, díky čemuž shromážďované informace vhodným způsobem třídil a v práci sledoval především současné trendy s cílem přinést ucelený přehled používaných technických řešení. Cíle dané zadáním byly v práci studentem splněny, bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B |
Zadání této bakalářské práce bylo velmi široké. Student svým zpracováním pokusil pokrýt celou oblast týkající se konstrukčních řešení současných motocyklů. Celá práce je velmi přehledně a logicky uspořádána. Práce a dosažené výsledky odpovídají znalostem studenta 3. roč. bakalářského studia. Zadání bakalářské práce bylo splněno v plném rozsahu
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 23963