KOBLEROVÁ, E. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s cílem zvýšení počtu zákazníků. Postup řešení odpovídá tématu práce. Studentka použila základní marketingové analýzy ke zjištění problémů, na jejichž základě uvedla dílčí návrhy pro jednotlivé nástroje marketingové mixu. Uvedla náklady na realizaci svých návrhů včetně očekávaných přínosů v podobě očekávaného hospodářského výsledku. Závěrečná práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem a nejsou v ní žádné nedostatky. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Na základě čeho jste se rozhodovala o umístění šesti směrových tabulí v okolí sídla společnosti? 2) Navrhujete jako jednu možnost zrušení e-shopu. Nemohlo by to například odradit některé zákazníky z toho pohledu, že i doplňkový prodej může být chápán jako určitá doprovodná služba pro zákazníky?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Bittnerová, Alice Hemerková

Bakalářská práce má rozsáhlý teoretický základ, který studentka následně velmi pečlivě aplikovala na současný stav fungování podniku. Velké množství firem se dnes potýká s problémy, které jsou následkem velmi progresivních změn na trhu. Často díky této situaci šetří na marketingu a propagaci a v těchto oblastech se škrtá jako první. Práci Elišky Koblerové hodnotím jako velmi přínosnou a věřím, že i majiteli společnosti Koos poslouží k inspiraci. Poznatky z rozsáhlých marketingových analýz lze do fungování podniku aplikovat téměř okamžitě. Oceňuji i množství grafických materiálů, které pomáhají více proniknout do oboru, kterým se společnost zabývá. Studentka nezapomněla ani na zhodnocení propagace v online prostředí. Ta je velmi podstatnou složkou, na kterou by se firma měla soustředit a je podstatně efektivnější než klasická outdoor reklama. Často se tomu tak děje, a to zvlášť v B2B sektoru.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Splnění stanovených cílů A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 110743