HARVÁNEK, M. Číslicová technika v laboratorní výuce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2013.
Student pracoval na zadání z výukové oblasti. Práce spočívala ve vypracování nových laboratorních úloh, využívající stavebnicový systém RC2000 firmy RC didactic (zapojeno do výuky předmětu BICT v letním semestru 2012/13) a vývoj Java appletů přístupných přes Internet. Časové rozložení práce studenta během semestru nebylo dobré--pracovat začal až v 10. týdnu letního semestru. Svým úsilím a častou emailovou komunikací, ale výsledná práce obsahuje všechny cíle zadání bakalářské práce. Jednotlivé Java applety byly testovány a jsou funkční (viz http://www.urel.feec.vutbr.cz/~fryza/, Impulzová a číslicová technika). Škoda překlepů v popisech většiny appletů a nekorektní VHDL syntaxi u Karnaughovy mapy. Vytýkám studentovi, že nepracoval samostatněji a iniciativněji (vlastní náměty, precizní vypracování bez chyb a překlepů, ...).
Téma práce je zameraná na inováciu laboratórnych úloh v predmete impulzová a číslicová technika. Študent mal za úlohu preštudovať aktuálne úlohy v tomto predmete a navrhnúť nové zadania. V texte práce študent opisuje teóriu okolo tém navrhnutých zadaní, ktoré sú umiestnené v prílohách aj s vypracovaním. Chýba tu však prehľad o zadaniach ktoré sa merali v minulosti. Takisto sa v texte nenachádza zdôvodnenie, prečo zamenil témy, prípadne ich modifikoval, ako napríklad lepšia názornosť, časová náročnosť alebo nový prístup k problému. Samotné zadania úloh sú prehľadné a obsahujú na prvý pohľad dostatočný pracovný postup (pre lepšie zhodnotenie by bolo potrebné skúsiť jednotlivé úlohy premerať). Z formálneho hľadiska prác a obsahuje len menšie nedostatky. Vzhľadom na chýbajúce porovnanie navrhujem znížiť hodnotenie práce.
eVSKP id 65771