COUFALOVÁ, H. Marketingová strategie pro trh zdravotní techniky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V diplomové práci oceňuji kvalitně zpracovanou analytickou část a správně odvozené závěry z provedených analýz včetně identifikace kritických faktorů. Jednotlivé strategické návrhy v návrhové části pak mohly být lépe propojeny do komplexního celku včetně podrobnějšího implementačního návodu. Otázka k obhajobě: Které zákaznické segmenty považujete v rámci českého trhu za klíčové a do jaké míry se liší od situace v zahraničí?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Berg,, Ladislava van den

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40205