COUFALOVÁ, H. Marketingová strategie pro trh zdravotní techniky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V diplomové práci oceňuji kvalitně zpracovanou analytickou část a správně odvozené závěry z provedených analýz včetně identifikace kritických faktorů. Jednotlivé strategické návrhy v návrhové části pak mohly být lépe propojeny do komplexního celku včetně podrobnějšího implementačního návodu. Otázka k obhajobě: Které zákaznické segmenty považujete v rámci českého trhu za klíčové a do jaké míry se liší od situace v zahraničí?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | C | ||
Přínos a praktické využití návrhu | C | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | C | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 40205