POHANKOVÁ, D. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části E
Přínos a praktické využití návrhu D
Iniciativa a samostatnost při zpracování D Práce byla zpracována zcela samostatně, k jejím výsledkům jsem měl možnost se vyjádřit až v samém závěru. Ihned jsem upozornil na fatální nedostatky v metodice práce a v absolutní nedostatečnosti návrhové části - bez odezvy ze strany diplomantky.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň D Nesrozumitelná organizace textu, některé grafy v příloze, jiné v textu, bez vysvětlujícího komentáře zcela chaotické.
Splnění cíle a rozsahu zadání E
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) D Výběr literatury je omezený, přičemž k tomuto tématu je dostupná celá řada (už i do češtiny přeložených) materiálů. Nízká úroveň provázanosti mezi teoretickou a praktickou částí práce.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D Analytická část vychází z velmi omezeného dotazníku, který nepostihuje všechny podstatné faktory spokojenosti zákazníků. Navíc, úroveň využití takto získaných informací je velmi nízká - autorka nedokázala ze zíkaných údajů využít maximum - uvedené interpretace jsou velmi "ploché", málo propracované, není zde využita celá škála možností pro hlubší poznání úrovně spokojenosti zákazníků.
Navrhovaná známka
E

Otázky

Posudek oponenta

Fasura, Jan

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 18494