ZUGAR, T. Marketingová komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Student podnik velmi dobře zná, tudíž i jeho návrhy odpovídají aktuální situaci a jsou realizovatelné. V teoretické a následně i analytické části bych uvítala ještě minimálně informace a zhodnocení marketingového a komunikačního mixu. V návrhové části by bylo potřeba ještě lépe vyjádřit možná rizika při realizaci návrhů, jejich kontrolu plnění a možné přínosy realizovaných návrhů diplomové práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce byla zpracována kvalitně jak v části teoretické, tak v části praktické. Pro větší využitelnost návrhů v praxi by bylo potřeba jednotlivé oblasti a strukturu práce rozšířit o konkrétnější postupy a návrhy potřebné pro realizaci.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 92045