ZUGAR, T. Marketingová komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Student podnik velmi dobře zná, tudíž i jeho návrhy odpovídají aktuální situaci a jsou realizovatelné. V teoretické a následně i analytické části bych uvítala ještě minimálně informace a zhodnocení marketingového a komunikačního mixu. V návrhové části by bylo potřeba ještě lépe vyjádřit možná rizika při realizaci návrhů, jejich kontrolu plnění a možné přínosy realizovaných návrhů diplomové práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

MBA, Kristýna Hytychová,

Diplomová práce byla zpracována kvalitně jak v části teoretické, tak v části praktické. Pro větší využitelnost návrhů v praxi by bylo potřeba jednotlivé oblasti a strukturu práce rozšířit o konkrétnější postupy a návrhy potřebné pro realizaci.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 92045