STRNÁDELOVÁ, N. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Cílem práce bylo vytvořit návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu dané společnosti a následnému zvýšení poptávky. Cíl shledávám jako splněný. Návrhy jsou vytvořeny na dobrém teoretickém základu, vycházejí ze zpracovaných analýz a vlastním výzkumu. Samotné návrhy jsou jednodušše pojaty, v současném stavu společnosti jsou spíše začátkem některých marketingových aktivit a jsou navrženy správně. Ale pro praktickou využitelnost by bylo vhodné návrhy více rozvést. Kladně hodnotím snahu o vytvoření dotazníkového šetření, které je sice velmi jednoduché, ale má částečnou vypovídací hodnotu. Také snahu o celkové zhodnocení návrhů a harmonogramu. Záporně hodnotím chyby u formátování (někde do bloku, někde doleva, např. s. 13-18), menší počet respondentů, menší důraz na návrhy "contentu" u propagace, který je zmiňován atd. Práce je na odpovídající odborné i formální úrovni, s relevantním počtem využitých odborných zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V práci není zmíněno, kdo by se staral o marketingovou komunikaci na sociálních sítích - content, reklamy, atd. Kdo a jaké by byly náklady na tuto osobu / společnost?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhů na základě provedených analýz, které vedou ke zdokonalení marketingového mixu společnosti. Cíl považuji za splněný. V práci jsou využity standardní metodické postupy - v analýzách i návrhové části. Analýzy mohly být méně popisné, každou z dílčích analýz mohla autorka shrnout do tabulek s jednoznačně identifikovanými silnými a slabými stránkami, respektive příležitostmi a hrozbami. Návrhy jsou dobrým základem pro praktickou realizaci. Připomínku mám k tabulce ekonomického zhodnocení návrhů, kde jsou některé náklady jednorázové a některé pravidelné měsíční - toto by mělo být rozděleno a vyhodnoceno v delším časovém úseku - např. rok. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 160432