MÜLLER, D. Porovnání provozních a ekonomických parametrů výcvikových letounů L-200, Da-42TDI a Tecam P-2006T [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Student věnoval mimořádné úsilí sběru relevantních informací o typu, který je do výroby teprve připravován, a byl konfrontován s ekonomickými úvahami, které vyžadovaly mimooborové znalosti. Student se se zadáním vypořádal výborně a předložená práce je využitelná v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Zadání práce požadovalo srovnání tří velmi rozdílných dvoumotorových letadel. Jedno staré, druhé současné moderní a třetí ve fázi prototypových zkoušek. Rozhodnut o nejvhodnějším pro výcvik pilotů je proto velmi obtížné. Student o všech typech letadel a jejich výrobcích shromáždil velké množství informací. Místy se dá říct, že až zbytečně podrobných. Vzájemné srovnání typů je provedeno po stránce technické i ekonomické. Zde student prokazuje celkovou rozhleděnost v oboru a zahrnuje do úvah většinu podstatných faktorů. Práce by si ale zasloužila věnovat více pozornosti požadavkům výcvikových organizací s ohledem na využitelnost těchto letounů. Rovněž bych uvítal přehledněji zpracované výstupy. V každém případě může být tato práce dobrým vodítkem při rozhodování o nákupu nového typu do letecké školy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 19924