JIRÁKOVÁ, H. Návrh rozvoje marketingových aktivit realitní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Zich, Robert

Celkově je práce poměrně zdařilá. Autorka prokázala schopnost samostatně řešit danou problematiku. Vlastní řešení by bylo možné dále rozvíjet nad rámec komunikačních aktivit. Otázky: 1/ Jaké další marketingové aktivity nad rámce komunikace by bylo vhodné rozvíjet? 2/ Co považujete za nejproblematičtější aspekty marketingu na realitním trhu? 3/ Jaká jsou podle Vašeho názoru zásadní rizika, která mohou ohrozit úspěšnost Vašich návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Horší kvalita některých vkládaných obrázků.
Splnění cíle a rozsahu zadání B Práce obsahuje požadované náležitosti vymezené zadáním.
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem B Autorka pracuje se standardními teoretickými východisky, která odpovídají zaměření práce.
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody B Autorka kombinuje různé pohledy. Charakterizuje chování společnosti a mapuje pohled potenciálních zákazníků Zvolené dotazníkové šetření poskytuje použitelné informace. Lépe mohla být zhodnocena reprezentativnost vzorku. Souhrnné zhodnocení výstupů analýzy je poněkud stručné, nicméně vyhovující.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 B Citace jsou zpracovány srozumitelně a jasně. Nedostatky jsou zcela minimální.
Odborná úroveň diplomové práce B Práce využívá obecná východiska ve standardní podobě.
Přínos pro praktické i teoretické využití B Návrhová část se zaměřuje primárně na oblast komunikace společnosti. V souladu se závěry analýzy je toto zaměření v zásadě správné a logické. Z hlediska rozvoje společnosti je patrně třeba řešit komplexně marketingové aktivity jako celek. Návrhy nepochybně mohou vést k růstu známosti realitní kanceláře. Klíčový je ovšem nárůst počtu klientů. Na tuto skutečnost autorka ostatně sama upozorňuje.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kubánek, Radovan

Předložená práce je zpracována komplexně na vysoké úrovni, logicky strukturována na 3 hlavní části, obsahuje množství pečlivě zpracovaných grafů, tabulek, obrázků. Jednotlivé návrhy na zlepšení marketingové strategie jsou řešeny promyšleně, do detailu. Jak po formální tak obsahové stránce je práce perfektně zvládnuta. Vytyčený cíl, jímž je návrh optimální aplikace marketingových nástrojů, byl dosažen. Doporučuji práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování A
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody A
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos pro praktické i teoretické využití A
Odborná jazyková úroveň B
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 64888