STIBŮREK, O. Marketingová komunikace nové sociální sítě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Otázky k obhajobě práce: 1. Podle čeho soudíte, že klíčovým prvkem propagace budou právě tištěné letáky? 2. U natočení virálního videa zmiňujete, že plánujete rozšířit web i do zahraničí. Jaká je aktuální konkurence pracovních webů v Evropě a myslíte, že je vhodné cílit nyní na zahraniční zákazníky v případě české jazykové mutace s minimální nabídkou pracovních nabídek? 3. Vysvětlete, jak vypadá aktuální podoba realizace sociální sítě pudeto.com a jak bude spolupracovat s dalšími sociálními sítěmi? 4. Jaké jsou stále se měnící podmínky neplacené reklamy na sociální síti Facebook, co vše si pod ní můžeme představit a jaký je její dosah na cílové zákazníky?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | E | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | E | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | E | ||
Praktická využitelnost výsledků | E | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 69177