STIBŮREK, O. Marketingová komunikace nové sociální sítě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Navrátilová, Ludmila

Otázky k obhajobě práce: 1. Podle čeho soudíte, že klíčovým prvkem propagace budou právě tištěné letáky? 2. U natočení virálního videa zmiňujete, že plánujete rozšířit web i do zahraničí. Jaká je aktuální konkurence pracovních webů v Evropě a myslíte, že je vhodné cílit nyní na zahraniční zákazníky v případě české jazykové mutace s minimální nabídkou pracovních nabídek? 3. Vysvětlete, jak vypadá aktuální podoba realizace sociální sítě pudeto.com a jak bude spolupracovat s dalšími sociálními sítěmi? 4. Jaké jsou stále se měnící podmínky neplacené reklamy na sociální síti Facebook, co vše si pod ní můžeme představit a jaký je její dosah na cílové zákazníky?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E
Praktická využitelnost výsledků E
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E
Práce s informačními zdroji, včetně citací D
Navrhovaná známka
E

Posudek oponenta

Stráníková, Martina

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 69177