JEDLIČKOVÁ, L. Uplatnění marketingu v sektoru služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Předložená diplomová práce se zabývá aktuální problematikou řízení kvality služeb, a to v podmínkách poměrně regulovaného segmentu služeb advokátních kanceláří. Autorka využila vhodné metody pro analýzu (SERVQUAL, CIT), ne vždy ale dokázala z těchto metod vytěžit maximum. V případě první ze jmenovaných metod by bylo vhodné rozšířít zde uvedené analýzy a zohlednit rozdílnou váhu jednotlivých faktorů spokojenosti - výsledné porovnání hodnocení, které je na str. 48 obsahuje pouze agregované údaje, bližší komentáře k jednotlivým faktorům kvality služeb zde nejsou uvedeny. Také počet 20 respondentů je (s ohledem na čas, který měla autorka k dispozici) na samé hranici akceptovatelného miníma. Návrhová část obsahuje doporučení, která by si zalslužila podrobnější vysvětlení: jakým způsobem lze s využitím e-advokacie dosáhnout zvýšení rychlosti ukončení jednotlivých "kauz". Argumentace, uvedená v diplomové práci mi připadá neprůkazná. Nezpochybňuji možnost využití "elektronické advokacie", ale nesouhlasím s argumentací zdůvodňující možnost zkrácení jednotlivých případů. Ani vazba mezi analýzou kvality a návrhem komunikačního mixu není z práce zcela zřejmá.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Chybí označení tabulek v textu.
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Otázky

Posudek oponenta

Čermák, Lubomír

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 21207