JURÁŇ, V. Praktické využití interního marketingu ke zvýšení motivace zaměstnanců vybrané firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
The goal of the thesis was preparation of suggestions of internal marketing activities for the international company. The goal is fulfilled. I appreciate well done analysis of the actual situation using qualitative research inside the company. Prepared proposals are in accordance with analytical outcomes and also inline with the company strategic goals. I recommend the thesis for the defense. Question: What are the major risks you can identify that can influence your proposals? How to eliminate them?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
The main aim of the thesis was achieved. In the thesis, the qualitative research method was used. I appreciate the theoretical background of the thesis and the possible practical use of the proposals. I recommend the thesis for the defence.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 120086