MÜLLEROVÁ, L. Návrh komunikační strategie pro kamenickou společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnocení komunikační strategie ve vybraném podniku a následné doporučení k jejímu zlepšení. Tento cíl byl splněn. Autorka provedla marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření by mohlo vykázat vysokou míru spolehlivosti, protože se ho zúčastnilo 456 respondentů. Navrhovaná řešení obsahují finanční i časové hledisko, proto budou pro firmu v praxi dobře využitelná. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou C.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 74046