MÜLLEROVÁ, L. Návrh komunikační strategie pro kamenickou společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Svobodová, Sylva

Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnocení komunikační strategie ve vybraném podniku a následné doporučení k jejímu zlepšení. Tento cíl byl splněn. Autorka provedla marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření by mohlo vykázat vysokou míru spolehlivosti, protože se ho zúčastnilo 456 respondentů. Navrhovaná řešení obsahují finanční i časové hledisko, proto budou pro firmu v praxi dobře využitelná. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou C.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 74046