DLABAL, T. Návrh marketingového plánu v podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D Stanovené cíle bakalářské práce byly splněny částečně. Provedené návrhy jsou nedostatečně podložené provedenou analýzou.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E Použité metody v bakalářské práci jsou adekvátní tématu. Jejich provedení však potřebuje důkladnější zpracování z hlediska provedených analýz.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E Vzhledem ke slabé analytické části jsou některé zjištěné závěry nepodložené a je snížena odvoditelnost tržního postavení daného podniku.
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Z hlediska formátu práce a grafického vyjádření je v práci mnoho nedostatků.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Klásek, Pavel

Téma práce odpovídá jejímu rozsahu. Po formální stránce splňuje požadavky na bakalářskou práci. Je zde obsaženo čestné prohlášení, obsah, seznam použité literatury a přílohy. Autor práci rozdělil do tří částí. Teoretická část, analytická část a vlastní návrh řešení. Rozsah odpovídá standardu bakalářských prací a text je bez překlepů či gramatických chyb.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji D
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 85076