MOKRUŠOVÁ, L. Návrh komunikačního mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Otázky k obhajobě: 1) Proč jste také nenavrhla využití nástrojů přímého marketingu? Myslíte si, že v oblasti činnosti podniku je jejich přínos zanedbatelný? 2) V tabulce 6 na straně 66 uvádíte měsíční výši provize 13 824 Kč pro obchodního zástupce. Ve stejné výši je provize pro agentury za celý rok (viz tabulka č. 5 na straně 60) při získání 30 zákazníků měsíčně. Znamená to, že musí měsíčně obchodní zástupce získat 360 zákazníků nebo má jinou výši provize? Vysvětlete, z jakých údajů jste vycházela při stanovení měsíční výše provize pro obchodního zástupce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Studentka se aktivně zajímala o chod podniku a jí vypracované analýzy přispěly k vypracování dotačního plánu CzechEkoSystem.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73436