ZUGAROVÁ, V. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu společnosti Petyovský & Partners s.r.o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. V závěru návrhové části je uvedeno shrnutí přínosů návrhů a analýza jejich rizik. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka je schopna interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné ve společnosti, i vzhledem k tomu, že autorka prostředí společnosti velmi dobře zná.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Petyovský, Tomáš

V práci bylo dosaženo stanovených cílů. Práce je přehledná, po jazykové a formální stránce bez výhrad. Z práce je patrné, že autorka zná problematiku marketingu, a zároveň prostředí uvnitř posuzované společnosti. Díky tomuto propojení je praktický přínos diplomové práce velice významný, protože reflektuje specifické prostředí posuzované společnosti. Ta praktická stránka je velice důležitá, protože dle mého názoru by ani profesionální poradenská společnost v oblasti marketingu nedovedla tak detailně posoudit firemní kulturu společnosti ve spojení s nabízením a propagováním produktu pro české zaměstnavatele, kteří působí v zahraničním prostředí a zaměstnávají zahraniční zaměstnance. Specifičnost vyplývá i ze situace, kdy služba je poskytována zaměstnavatelům, avšak dotýká se jejich zaměstnanců. S touto problematikou se autorka vypořádala výborně a své znalosti zvládla přesně aplikovat do prostředí posuzované společnosti. Doporučení obsažená v návrhové části jsou pro společnost použitelná v běžné praxi a velmi užitečný je i cenový odhad navržených doporučení. S návrhy souhlasím a doporučil bych je v naší společnosti aplikovat.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 125794