VESELÁ, M. Marketingová komunikace podniku prostřednictvím Instagramu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem BP bylo zpracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace zvolené společnosti prostřednictvím Instagramu. Cíl považuji za splněný s drobnými připomínkami uvedenými v komentáři. Práce obsahuje dobře zpracovanou rešerši literatury, byť mohla být stručnější a soustředit se primárně na využití marketingu v sociálních médiích. Analýza současného stavu je zpracována tradiční formou s využitím tradičních metodických postupů. Především klíčová analýza aktuálního stavu využívání a úspěšnosti komunikace v sociálních médiích a především Instagramu měla být méně popisná a více využívat konkrétní data z dříve uskutečněných kampaní. Zpracované návrhy vycházejí ze závěrů z analýz - popisují využití více kanálů pro naplnění obsahu Instagramového profilu firmy, je zahrnuto i ekonomické vyhodnocení. V návrzích postrádám detailnější rozpis časových plánů možných kampaní - v odstavci cíle práce je zmíněno sestavení přesného publikačního rozvrhu - toto mohlo být detailně zpracováno například pro jednu zvolenou kampaň. Přes drobné výhrady práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Z návrhové části plyne, že část ze zpracovaných návrhů již postupně uplatňujete v komunikaci prostřednictvím Instagramu. Můžete již prezentovat konkrétní statistiky úspěšnosti využití Vašich návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Króner, Tomáš

Práce obsahuje rozsáhlou teoretickou část, která vhodně uvede čtenáře do problematiky marketingové komunikace. Zpracování praktické části bylo vhodně zvoleno na konkrétní společnost. Analýza současného stavu poskytla výchozí bod pro následné návrhy a nastavení cílu. Cíl však hodnotím jako částečně nadhodnocený, z důvodu časového horizontu jednoho roku, povahy podnikání a velikosti cílové skupiny. Použitelnost návrhů v praxi je však podložena aktuálními trendy a bylo ověřeno, že fungují. Práci tímto doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 118975