SPURNÝ, J. Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Předložená bakalářská práce odpovídá standardním požadavkům, kladených na tento typ závěrečné práce.I přes dílčí nedostatky lze uvedenou práci doporučit k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Předložená bakalářská práce splňuje standardní požadavky, kladené na tento typ závěrečné práce. Teoretická část uceleně zastřešuje nutné znalosti a přístupy, v praktické části je velmi výstižně popsána realita, jednotlivé oddělení společnosti a hlavní vlivy v odvětví pojištění právní ochrany. Navrhované řešení v praktické části je inspirací pro další rozvoj společnosti v dlouhodobém horizontu. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 94612