JANHUBA, L. Kabiny pro cestující dopravních letadel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.
Bakalářská práce, ukazuje letadlo ze strany nejen technické ale i užitkové, reprezentované v tomto případě potřebami pasažéra. Bohužel v textu se vyskytuje zvýšený počet překlepů a pravopisných chyb, což zbytečně snižuje jeho úroveň. Autor při práci postupoval samostatně, pouze s drobnými usměrněními vedoucím a dokázal přehledně podat obsáhlé téma týkající se kabin cestujících dopravních letadel. Jeho práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce po obsahové stránce splnila svůj účel. Autor byl zasvěcen do problematiky, se kterou v průběhu svého předchozího studia nepřišel do styku. Práce je logicky řazena a respektuje požadavky kladené na její obsahovou stránku. Po formální stránce chybí seznam a vysvětlení zkratek uvedených v textu a tabulkách. Bakalářská práce je (jak je pro práci tohoto druhu správné a obvyklé) kompilací dostupných informací a rešerší z jednotlivých zdrojů. Z tohoto důvodu lze u bakalářské práce jen stěží hodnotit vlastní přínos práce, její originalitu a využitelnost výsledků v praxi či teorii. Práce je však zatížena hrubými nedostatky po stránce grafické, stylistické a pravopisné. V práci se nezřídka vyskytují zmatené a nesrozumitelné věty, zdvojená slova, chybějící slova, hrubé pravopisné chyby, mnohé chyby v interpunkci atd. K vypracování bakalářské práce bylo použito třináct různých zdrojů, což není mnoho, odkazy na zdroje v textu jsou navíc nejednotné. Z práce je patrné, že student si po sobě práci nepřečetl. Výsledný dojem z celé práce je z tohoto pohledu velmi znehodnocen.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | C | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | E | ||
Práce s literaturou včetně citací | C |
eVSKP id 11799