KUREK, M. Návrh elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Luhan, Jan

Práce je zaměřena na návrh internetového obchodu pro začínajícího podnikatele. V tomto směru je cíl práce částečně splněn. Práce poskytuje teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování a některých funkčních částí realizace elektronického obchodu. Její zaměření je především v teoretické rovině, čemuž odpovídá i citace vysvětlujících zdrojů. V rámci zpracování se prolíná teoretická část s analytickou a praktickou částí a postihuje pouze vybrané oblasti z dané problematiky. Analytická část je věnována především upřesnění základních rozhodnutí, které musí začínající podnikatel realizovat. Tato část je pojata obecně bez vyčíslení a specifikace rozšiřujících možností a rovněž bez přesného stanovení závěru k praktické realizaci. V návrhové části jsou zmíněny některé dílčí aktivity pro správu elektronického obchodu a dále příklad realizace elektronického obchodu se specifickým vybavením. Hlavní výtky této práce směřují k ucelenému a systematickému zpracování. Práce obsahuje důležité informace odpovídající cíli práce, avšak forma jejich zpracování není určena pro začínajícího podnikatele.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části D
Přínos a praktické využití návrhu D
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání D
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Weirich, Pavel

V práci chybí část, kde by bylo popsáno, proč byla zvolena aplikace Zen Cart. Logika výběru webhostingu a aplikace by měla být opačná. Nejdříve vybrat vhodnou aplikaci a poté zvolit webhosting, který bude splňovat požadavky aplikace. Postrádám ekonomické zhodnocení navrhovaného řešení. Nedostatečně popsaná (rozpracovaná) propagace (reklama). Registrace v katalozích a SEO není dostatečné pro propagaci nového el. obchodu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování D
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce D
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) E
Obtížnost a správnost řešení E
Odborná jazyková úrověň B
Přínos a praktické využití návrhu D
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 38805