KUREK, M. Návrh elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Práce je zaměřena na návrh internetového obchodu pro začínajícího podnikatele. V tomto směru je cíl práce částečně splněn. Práce poskytuje teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování a některých funkčních částí realizace elektronického obchodu. Její zaměření je především v teoretické rovině, čemuž odpovídá i citace vysvětlujících zdrojů. V rámci zpracování se prolíná teoretická část s analytickou a praktickou částí a postihuje pouze vybrané oblasti z dané problematiky. Analytická část je věnována především upřesnění základních rozhodnutí, které musí začínající podnikatel realizovat. Tato část je pojata obecně bez vyčíslení a specifikace rozšiřujících možností a rovněž bez přesného stanovení závěru k praktické realizaci. V návrhové části jsou zmíněny některé dílčí aktivity pro správu elektronického obchodu a dále příklad realizace elektronického obchodu se specifickým vybavením. Hlavní výtky této práce směřují k ucelenému a systematickému zpracování. Práce obsahuje důležité informace odpovídající cíli práce, avšak forma jejich zpracování není určena pro začínajícího podnikatele.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | D | ||
Přínos a praktické využití návrhu | D | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | D | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | D |
V práci chybí část, kde by bylo popsáno, proč byla zvolena aplikace Zen Cart. Logika výběru webhostingu a aplikace by měla být opačná. Nejdříve vybrat vhodnou aplikaci a poté zvolit webhosting, který bude splňovat požadavky aplikace. Postrádám ekonomické zhodnocení navrhovaného řešení. Nedostatečně popsaná (rozpracovaná) propagace (reklama). Registrace v katalozích a SEO není dostatečné pro propagaci nového el. obchodu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | D | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | D | ||
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | E | ||
Obtížnost a správnost řešení | E | ||
Odborná jazyková úrověň | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | D | ||
Písemná a grafická úprava | A |
eVSKP id 38805