SUKUP, T. Marketingový mix vybraného vinařství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu vinařství. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v daném vinařství, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a podmínky realizace. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí autorem. Student pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Student ve své práci zvolil metody odpovídající zaměření práce. V analýze PEST by bylo vhodnější použít označení Legislativní faktory, než politické. Ekonomické faktory v práci nebylo nutné popisovat. Pro zhodnocení práce bylo využito přístupu SWOT analýzy. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Student je schopen popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci analyzovaného vinařství. Student se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně vyčíslení nákladů návrhů, časového harmonogramu realizace návrhů a očekávaných přínosů. Záměrem bylo nastínit i možná rizika plánovaných návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá odpovídající terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou citovány. |
Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingového mixu vinařství jsou v souladu s navrhovaným cílem. Autor použil dobré metody pro sběr a analýzu dat. Autor velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou konkrétně definována a obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnou implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni. Otázka: Jaká rizika jsou spojena s implementací navrhovaných řešení?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 111174