SUKUP, T. Marketingový mix vybraného vinařství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu vinařství. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v daném vinařství, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a podmínky realizace. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí autorem. Student pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Student ve své práci zvolil metody odpovídající zaměření práce. V analýze PEST by bylo vhodnější použít označení Legislativní faktory, než politické. Ekonomické faktory v práci nebylo nutné popisovat. Pro zhodnocení práce bylo využito přístupu SWOT analýzy.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Student je schopen popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci analyzovaného vinařství. Student se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně vyčíslení nákladů návrhů, časového harmonogramu realizace návrhů a očekávaných přínosů. Záměrem bylo nastínit i možná rizika plánovaných návrhů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá odpovídající terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Schüller, David

Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingového mixu vinařství jsou v souladu s navrhovaným cílem. Autor použil dobré metody pro sběr a analýzu dat. Autor velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou konkrétně definována a obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnou implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni. Otázka: Jaká rizika jsou spojena s implementací navrhovaných řešení?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 111174