JANČOVÁ, K. Komunikační mix firmy Danza Brno o.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Autorka v práci provedla rozsáhlou analýzu vnitřního i vnějšího prostředí podniku včetně analýzy marketingového mixu se zaměřením na komunikační mix. Návrhy a doporučení na tyto analýzy navazují a jsou koncipovány s ohledem na finanční možnosti společnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Oceňuji propracovanost návrhové části této práce a různé varianty jednotlivých návrhů, nicméně se domnívám, že pouze webové stránky v oblasti online propagace nejsou dostačující, viz. otázka k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 66415