JANČOVÁ, K. Komunikační mix firmy Danza Brno o.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Veselá, Jitka

Autorka v práci provedla rozsáhlou analýzu vnitřního i vnějšího prostředí podniku včetně analýzy marketingového mixu se zaměřením na komunikační mix. Návrhy a doporučení na tyto analýzy navazují a jsou koncipovány s ohledem na finanční možnosti společnosti.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Navrátilová, Ludmila

Oceňuji propracovanost návrhové části této práce a různé varianty jednotlivých návrhů, nicméně se domnívám, že pouze webové stránky v oblasti online propagace nejsou dostačující, viz. otázka k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 66415