RŮČKA, P. E-learning vybraných základů matematiky s podporou systému Maple pro studenty bakalářského programu s ekonomickým zaměřením [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Oceňuji praktickou využitelnost vytvořeného e-learningu, jeho otevřenost a snadnou modifikovatelnost. Dále poukazuji na implementaci pokročilého počítačového systému Maple a samostatnost autora při jeho zvládnutí. Oceňuji zařazení řešení konkrétní ekonomické úlohy (vyšetření průběhu funkce produkce vycházejícího primárně z řešení obecné matematické úlohy) a snahu autora o reflexi (zpětnou vazbu) realizací vlastního statistického průzkumu. 1. Co Vás vedlo k myšlence vytvořit tento e-learning? Chcete jej dále rozvíjet? 2. Proč jste se rozhodl celý e-learning podpořit aplikací systému Maple?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 49552