JOZEFOVÁ, S. Návrh komunikačního mixu salonu MIA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

1) Jaká je konkurenční výhoda v porovnání s konkurenčními podniky? 2) Jakým způsobem chcete odlišit komunikační mix od konkurenčních komunikačních kampaní?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Zachariáš, Michal

Cílem práce bylo analyzovat současný komunikační mix salonu MIA a navrhnout jeho zlepšení. Teoretická hlediska jsou uvedena přehledně a výstižně. V praktické části autorka analyzovala současnou situaci komunikačního mixu pomocí dostupných analýz. Analýzy byly zpracovány adekvátně k autorčiným dosavadním znalostem ze studia. Podle toho byly také navrženy možnosti na zlepšení komunikačního mixu. Návrhy jsou využitelné, až na některé, jež jsou zbytečně náklané a ve výsledku nejsou natolik efektivní, např. reklama v tisku. Celkově je ovšem práce zpracována přehledně a srozumitelně.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 63811