JOZEFOVÁ, S. Návrh komunikačního mixu salonu MIA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
1) Jaká je konkurenční výhoda v porovnání s konkurenčními podniky? 2) Jakým způsobem chcete odlišit komunikační mix od konkurenčních komunikačních kampaní?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Cílem práce bylo analyzovat současný komunikační mix salonu MIA a navrhnout jeho zlepšení. Teoretická hlediska jsou uvedena přehledně a výstižně. V praktické části autorka analyzovala současnou situaci komunikačního mixu pomocí dostupných analýz. Analýzy byly zpracovány adekvátně k autorčiným dosavadním znalostem ze studia. Podle toho byly také navrženy možnosti na zlepšení komunikačního mixu. Návrhy jsou využitelné, až na některé, jež jsou zbytečně náklané a ve výsledku nejsou natolik efektivní, např. reklama v tisku. Celkově je ovšem práce zpracována přehledně a srozumitelně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 63811