PULGRET, L. Postupy ATC (ICAO) při průletech letadel do nebo z evropského vzdušného prostoru za podmínek RVSM [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit studijní pomůcku, která usnadní budoucím studentům oboru Profesionální pilot získat informace o zásadách řízení letového provozu v evropském vzdušném prostoru za podmínek RVSM. Zadání tématu bylo rámcové a umožňovalo tak autorovi práce, aby si zvolil vlastní přístup ke zpracování této studijní pomůcky. Členění textu BP je logické, proporcionální a přehledné. Grafická úprava odpovídá nárokům na tvorbu studijního materiálu. Odkazy na další zdroje informací a ostatní náležitosti bakalářské práce jsou zpracovány dobře. Pan Lukáš Pulgret ve své BP úspěšně zpracoval zadané téma z letecké navigace a řízení letového provozu a pro budoucí studenty kurzu Profesionální pilot připravil velmi dobře použitelnou studijní pomůcku. Podaří-li se mu výsledek jeho bakalářské práce přesvědčivě obhájit před komisí pro SZZ, navrhuji, aby jeho bakalářská práce byla hodnocena stupněm "A".
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou postupů ATC při průletech letadel do nebo z evropského vzdušného prostoru za podmínek RVSM. První část práce je věnována navigačním metodám s objasněním podstaty prostorové navigace RNAV. Druhá část se zabývá vysvětlením využití RVSM. Práce je logicky uspořádaná a svým obsahem splňuje rozsah zadání. Z grafického hlediska se dá vytknout snížená kvalita některých obrázků, která zásadně neovlivňuje dobrý dojem z práce. V závěru práce student vhodně formuloval shrnutí celé problematiky. Práci považuji za využitelnou pro samostudium studentů k výuce předmětu radionavigace. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 101570