PŘICHYSTALOVÁ, R. Komunikační strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na optimalizaci komunikační strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem. Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení obsahují finanční rámec, personální zajištění a časový rámec, což umožňuje vhodnou implementaci do praxe. Uspořádání práce, formální náležitosti a odborná jazyková úroveň je na velmi dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Přichystalová, Petra

Ve své diplomové práci studentka Bc. Romana Přichystalová zhodnocuje současný stav komunikační strategie svatebního salónu La Queen. Studentka logicky propojila teoretickou i praktickou část práce a vhodně obě části spojila v jeden celek. Studentka čerpá i z vlastních zkušeností s tímto salónem a je zřejmý její zájem o danou problematiku. Práce splňuje zadané požadavky. Diplomovou práci Bc. Romany Přichystalové doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou velmi dobře (B).

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 101476