BROUNEK, R. Internetový marketing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Diplomovou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji celkové hodnocení dobře/C. Otázka: Celý marketingový plán je určován cílem, jaký má stanovný cíl Vaše společnost? Popište marketingový plán, rozpočet a výpočet návratnosti marketingových investic.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce odpovídá zadání, je logicky řazena a hlavní cíle pro danou problematiku jsou dobře formulovány. Úroveň práce s použitou literaturou je dobrá. Na konkrétním případě je zdařile znázorněn postup při tvorbě a optimalizaci internetového marketingu u společnosti. Součástí výstupu jsou nové webové stránky a elektronický obchod.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 72282