BROUNEK, R. Internetový marketing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Němcová, Zuzana

Diplomovou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji celkové hodnocení dobře/C. Otázka: Celý marketingový plán je určován cílem, jaký má stanovný cíl Vaše společnost? Popište marketingový plán, rozpočet a výpočet návratnosti marketingových investic.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Chudomelka, Josef

Diplomová práce odpovídá zadání, je logicky řazena a hlavní cíle pro danou problematiku jsou dobře formulovány. Úroveň práce s použitou literaturou je dobrá. Na konkrétním případě je zdařile znázorněn postup při tvorbě a optimalizaci internetového marketingu u společnosti. Součástí výstupu jsou nové webové stránky a elektronický obchod.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 72282