KŘIVÁNEK, T. Návrh změn marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti změn marketingového mixu společnosti Osvit Projekt, s.r.o.  Návrhová část obsahuje množství návrhů, které ale mají určité nedostatky, viz výše. Celkově práce obsahuje mnohá slabá místa, viz předchozí hodnocení v kritériích, ale doporučuji ji k obhajobě. Cíl práce byl naplněn. Otázky k obhajobě: V Kapitole 3.8 v tabulce popisujte pravděpodobnost realizace Vašeho návrhu vedením společnosti. Na základě čeho jste k těmto závěrům dospěl - je to po dohodě se společností, jak asi dle názvu sloupce v tabulce uvádíte? Co má pro společnost z návrhů největší prioritu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D Stanovený cíl práce byl naplněn s výhradami, viz níže.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, nicméně jejich zpracování je velmi slabé. Chybí průběžná shrnutí dílčích analýz a detailnější shrnutí závěrů z analýz, které by propojilo s návrhovou částí. 
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Student prokázal schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, ale i zde mohla interpretace výstupů vzhledem k návrhům cílenější. 
Praktická využitelnost výsledků D Návrhová část práce obsahuje velké množství návrhů, které jsou ale dost nepřehledně, nesystematicky a málo detailně zpracovány. Chybí jejich celkové vyjádření z hlediska nákladů a očekávaných finančních přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E Práce využívá standardního členění do kapitol, ale je zde mnoho gramatických a stylistických nedostatků. Úvod je velmi krátký. Velké mezery a odsazení v textu, hlavně v teoretické části práce, ale i dále, či mnoužství prázdného místa např. u Obr. 3. Také Tabulka 1 je širší než by měla být. Nejednotnost označení v práci - Kč x kč x CZK. - V závěru práce studenti uvádí částečně odlišný cíl práce než je v zadání a v úvodu práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou citovány, ale ne zcela dle směrnice a jednotně. Navíc v seznamu literatury je uvedeno jen 5 zdrojů k teoretické části práce a zbytek jsou různé internetové stránky, které se ale týkají spíše jen návrhu v oblasti nabíjení. Seznam literatury není správně řazen. Práce byla ověřena systémem Theses.cz. Shoda je v rozsahu 16 %.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Juřica, Pavel

Předložená práce by mohla v teoretickém rámci jít více hloubky. Rozsah využitých knižních zdrojů se omezuje zejména na literaturu zadanou v oficiálním zadání. Bylo by vhodné se zaměřit také na současné trendy v oblasti marketingu. Během analýzy stávajícího stavu společnosti, by se autor mohl více zaměřit na kvantitativní data. To by umožnilo objektivnější zhodnocení situace. V návrhové části autor navrhuje zlepšení ve všech oblastech 7P, jaký smysl měla tedy vlastně asi analytická část! Velmi diskutabilní je návrh zaměstnat dva nové zaměstnance, což znamená dvojnásobek stávajícího počtu! Nechápu také souvislost zavádění kurzů angličtiny v návrhu s výstupy z analytické části. Podobných nejasností s kontextem jednotlivých částí práce lze nalézt vícero. I když je jazyk práce většinou odborný, občas se vyskytují gramatické chyby a nejednotnost formátování. Práce splnila stanovený cíl a práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E
Práce s informačními zdroji E
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 158829