PROCHÁZKA, F. Návrh zdokonalení marketingového mixu ve výrobním podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Havíř, David

Tato práce svou kvalitou odpovídá standardu bakalářské práce. Je evidentní, že k práci bylo přistoupeno zodpovědně a že se student v řešené problematice orientuje. Vytyčeného cíle práce bylo dosaženo. Otázka k obhajobě: 1) Jak byste stručně zhodnotil nástroje propagace tuzemského největšího konkurenta vámi zvolené divize firmy (porovnejte se svým návrhem)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cílem práce bylo na základě analýzy současného stavu navrhnout zdokonalení marketingového mixu vybraného výrobního podniku. Tento cíl byl naplněn skrze doporučení v oblastech produktu, ceny, distribuce a zejména propagace, vycházejících z analýzy vnitřního i vnějšího prostředí podniku.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Práce obsahuje adekvátní metody pro zvolenou oblast. Zvolený postup řešení je vhodný a systematický. Výtkou je absence detailnějšího rozboru konkurence.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Teoretická, analytická i návrhová část na sebe logicky navazují. Návrhová část vychází z analytické, analytická část z teoretické. Návrhy postavené na uvedených analýzách jsou srozumitelně interpretované.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce, tedy návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti jsou srozumitelné a, na základě analýz soudě, je lze považovat za využitelné i proveditelné. Většinu návrhů lze intuitivně považovat za přínosné. Zahrnuté finanční zhodnocení lze považovat za vítané, avšak krom uvedených nákladů týkajících se navrhované investice do zdokonalení marketingového mixu by bylo vhodné konkrétněji formulovat i informace o její návratnosti.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je obecně uspořádána systematicky a logicky, lze se v ní tedy jednoduše orientovat, dílčí části na sebe obsahově navazují. Jsou splněny formální požadavky na tento druh práce. Stejně tak použitá terminologie a jazyková úroveň odpovídá závěrečné práci na bakalářském stupni. První výtka směřuje k hierarchii nerespektujícímu uspořádání kapitol týkajících se marketingového mixu v teoretické části. Druhá k uspořádání teoretické části celkově, kdy se uspořádání kapitol podřizuje a reflektuje uspořádání kapitol v analytické části, což vede k méně smysluplnému sledu kapitol této části. Popisky obrázků a tabulek nerespektují vzorem stanovený formát.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Práce staví na více než čtyřiceti relevantních informačních zdrojích a řídí se citační normou ČSN ISO 690.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Machala, Jan

Student ve své práci naplnil cíle, které si stanovil. Práce je logicky uspořádána a doporučení, které student pro danou firmu navrhuje jsou dle mého názoru adekvátní a prakticky využitelné.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl bakalářské práce byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolené metody jsou adekvátní a běžné pro zpracování bakalářské práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Student na základě analytické části vhodně vyvodil závěry a doporučení pro společnost.
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je strukturovaná logicky, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a jazyková úroveň je adekvátní danému typu práce.
Práce s informačními zdroji C Student použil dostatečný počet relevantních informačních zdrojů, nicméně v práci se vyskytují drobné chyby v popiscích tabulek a obrázků.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 126889