MEDKOVÁ, K. Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Autorka v práci vypracovala návrhy marketingové komunikace zvolené společnosti prostřednictvím sociálních sítí na internetu. Tyto návrhy s drobnými výhradami navazují na zpracované analýzy a jejich závěry. Návrhy zároveň respektují cíle společnosti a její ekonomické možnosti. Otázky k obhajobě: Ze shrnutí analýz plyne silná příležitost pro společnost na ruském trhu. Na druhou stranu, využití populárních ruských sociálních sítí je v návrzích odloženo až v dlouhodobější perspektivě, proč? Ve shrnutí analýz zdůrazňujete příležitosti na ruském trhu. Na druhou stranu neuvádíte hrozby spojené s ekonomickou nestabilitou Ruska, rozdílnou legislativou s mnoha regulacemi, případně hrozby spojené s autoritářským politickým systémem fungujícím do značné míry na bázi klientelismu. Neobáváte se těchto hrozeb?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Dofková,, Jekaterina

Předložená diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí v marketingové komunikaci. Jejím cílem byla analýza současné situace ve společnosti EBIA CZ s.r.o. a návrh efektivní marketingové strategie firmy prostřednictvím sociálních sítí.V úvodní teoretické části diplomové práce se autorka soustředila na problematiku marketingové komunikace, marketingového a komunikačního mixu a sociálních sítí, kde autorka definuje a vysvětluje zásadní pojmy. V této souvislosti je nutno ocenit důkladnou analýzu, rozsáhlý objem použitých důvěryhodných informačních zdrojů a literatury jak českého, tak i zahraničního původu.Nejpřínosnější částí práce je kapitola zahrnující řádu analýz (analýza marketingového mixu, Porterova analýza, SLEPT a SWOT analýza), jež byly použity pro zhodnocení aktuálního stavu společností EBIA CZ s. r. o. a následné zpracování její marketingové strategie.Již delší dobu autorka těsně spolupracuje s firmou EBIA s.r.o. a je důkladně seznámena se strategií a zaměřením firmy. Současně autorka přinesla do společnosti nové ideje v oblasti reklamy a propagace na sociálních sítích a firemních webových stránkách. Dále se aktivně věnuje budoucím marketingovým projektům firmy. Výsledky této diplomové práce budou bezprostředně aplikovány v praxi.Diplomová práce je dobře zpracována i po formální stránce. Mírně nepřehledné je zpracování odkazů na literaturu, kde je vždy zapotřebí napsat stránku odkud je citováno. Předložená práce splňuje požadavky kladené na diplomovou práci, doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnotit známkou A – Výborně.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 102633