KLIMEŠ, R. Návrh změn komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí autorem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentoval jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo? 2. Kdyby společnost musela vybrat jen některé z Vašich návrhů, jaké byste prioritě doporučil a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, nicméně analýza makroprostředí vzhledem k cíli práce nebyla nutností. Autor provedl analýzu konkurence komunikačního mixu, ze které pak vycházel ve své návrhové části. Příležitost ve SWOT (rozšíření společnosti...) vychází spíše z interního prostředí než z externího, aspoň dle uvedených informací. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Student prokázal schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Student se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, ekonomického zhodnocení a možných rizik realizace návrhů. - Nové logo může být i součástí Produktu, jako nástroje marketingového mixu, ale vzhledem k jeho plánovanému využití v marketingové komunikaci, bylo zařazeno do návrhů spadajících do komun. mixu. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Místy je změna zarovnání textu (ne do bloku, např. str 75, úvodní strany). | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
Bakalářská práce pana Robina Klimeše je zpracována a napsána opravdu kvalitně, protože zcela jasně sleduje vytyčené cíle a po kvalitně provedené analýze společnosti navrhuje naprosto jasné a konkrétní kroky, co a jak může firma udělat pro zlepšení své marketingové komunikace. Navíc je v práci i dobře vysvětleno, proč autor navrhuje použít právě taková řešení, což je stejně tak důležité jako návrhy samotné a je z toho znát, že autor nad svou prací strávil nejen čas, ale zároveň se nad svými řešeními i kriticky zamýšlel. Proto navrhuji hodnocení A a práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 133754