KLIMEŠ, R. Návrh změn komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí autorem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentoval jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo? 2. Kdyby společnost musela vybrat jen některé z Vašich návrhů, jaké byste prioritě doporučil a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, nicméně analýza makroprostředí vzhledem k cíli práce nebyla nutností. Autor provedl analýzu konkurence komunikačního mixu, ze které pak vycházel ve své návrhové části. Příležitost ve SWOT (rozšíření společnosti...) vychází spíše z interního prostředí než z externího, aspoň dle uvedených informací.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Student prokázal schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Student se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, ekonomického zhodnocení a možných rizik realizace návrhů. - Nové logo může být i součástí Produktu, jako nástroje marketingového mixu, ale vzhledem k jeho plánovanému využití v marketingové komunikaci, bylo zařazeno do návrhů spadajících do komun. mixu.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Místy je změna zarovnání textu (ne do bloku, např. str 75, úvodní strany).
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Mokrý, Martin

Bakalářská práce pana Robina Klimeše je zpracována a napsána opravdu kvalitně, protože zcela jasně sleduje vytyčené cíle a po kvalitně provedené analýze společnosti navrhuje naprosto jasné a konkrétní kroky, co a jak může firma udělat pro zlepšení své marketingové komunikace. Navíc je v práci i dobře vysvětleno, proč autor navrhuje použít právě taková řešení, což je stejně tak důležité jako návrhy samotné a je z toho znát, že autor nad svou prací strávil nejen čas, ale zároveň se nad svými řešeními i kriticky zamýšlel. Proto navrhuji hodnocení A a práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 133754