KŘIVÁNKOVÁ, R. Projekt vybraných volnočasových aktivit pro děti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Závěrečná práce Renaty Křivánkové se zaměřuje na projekt vybraných volnočasových aktivit pro děti. Cílem bylo zpracovat návrh pro zařazení do portfolia Centra sportovních aktivit VUT v Brně (CESA). Studentka v teoretické části obstojně zmapovala východiska a použité metody. Výborně charakterizovala trávení volného času dětí z mnoha pohledů, správně popsala zásady sportování v dětském věku. Věnovala se i základní charakteristice tří zvolených sportů pro kroužky – tenisu, atletice a míčovým hrám kopané a florbalu. Provedla analýzu podmínek CESA z hlediska organizačně-materiálního zázemí. Kompletně zmapovala přímou konkurenci. Na základě SWOT analýzy provedla vlastní návrh tří kroužků s finančními kalkulacemi. Výstupem je doporučení k realizaci všech tří typů kroužků v podmínkách CESA. Volnočasové aktivity připravila diplomantka pečlivě k okamžité realizaci v reálné podobě. Ve zdařilých přílohách nalezneme ukázkové lekce a jednoduché propagační letáčky. Otázka k obhajobě: Navrhněte stanovení priorit budoucího vývoje v případě úspěšné realizace kroužků v podmínkách CESA -navyšování počtu účastníků v existujících kroužcích, rozdělení kroužků dle věku účastníků, možná nabídka dalších specializací nebo zaměření na kvalitu v nižším počtu zájemců? Práci hodnotím jako velmi dobrou a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | Práci diplomantky shledávám standardně zpracovanou, odborná úroveň je na velmi dobré úrovni. | |
Přínos a praktické využití návrhu | A | Práce dává jasné výstupy a doporučení pro praxi. Pochvalu zaslouží ukázkové lekce i zpracované letáky. | |
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | Studentka prokázala samostatnost a iniciativu při tvorbě závěrečné práce. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | Diplomantka dodržovala zásady citací a použití normy na průměrné úrovni vzhledem k charakteru práce. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Jazyková úroveň průměrná, formální uspořádání velmi dobré. | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Cíl práce byl splněn, hodnotím výborně. | |
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | Průměrné zpracování poznatků získaných studiem, nízký vlastní přínos. | |
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C | Použité metody byly zvolené vhodně, zpracování podkladů na uspokojivé úrovni. |
eVSKP id 51631