HAVÍŘ, D. Integrace iPadů do škol [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | A | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
| Praktická využitelnost výsledků | B | ||
| Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
| Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Nemám zásadní připomínky k obsahové úrovni. Občas se vyskytují jazykové nepřesnosti, ale bez závažných chyb. Zvolené téma lze hodnotit jako přínosné i pro potřeby školy a aktuální vzhledem k implementaci uvedené techniky do výuky. Na základě této bakalářské práce bych ráda autora oslovila pro spolupráci při zavádění tabletů do školního informačního systému a i pro další realizace změn ve škole v oblasti IT.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | A | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
| Praktická využitelnost výsledků | A | ||
| Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
| Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 74020