STEHLÍK, P. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
I přestože, u grafu č.6 (str. 54) a grafu č.7 (str. 55), v předchozím textu se autor odvolává na „citlivost údajů a jejich vyjádření v reálných proporcích“, je nutné uvést na svislé ose jednotku zkoumaných hodnot. Je složité si udělat představu, kterou z metod průzkumu provést, tak aby byly výstupy z průzkumu nejobjektivnější u daných respondentů a pomohly zvýšit růst prodeje. I přestože se dotazník neprováděl v elektronické podobě, je nutné nepodcenit jeho vzhled. Je nutné, aby dotazník respondenta zaujal nejen obsahem, ale také stylem provedení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 73964