STEHLÍK, P. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

MBA, Petr Adamus,

I přestože, u grafu č.6 (str. 54) a grafu č.7 (str. 55), v předchozím textu se autor odvolává na „citlivost údajů a jejich vyjádření v reálných proporcích“, je nutné uvést na svislé ose jednotku zkoumaných hodnot. Je složité si udělat představu, kterou z metod průzkumu provést, tak aby byly výstupy z průzkumu nejobjektivnější u daných respondentů a pomohly zvýšit růst prodeje. I přestože se dotazník neprováděl v elektronické podobě, je nutné nepodcenit jeho vzhled. Je nutné, aby dotazník respondenta zaujal nejen obsahem, ale také stylem provedení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73964