BLAŽEJ, M. Postavení a úloha call center [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání B Cíl práce je definovaný v úvodu části 1.1 "Metodická část", definice cíle práce je poměrně vágní, z kontextu práce je však zřejmé, že autor odvedl "poctivý kus práce" a že implicitně chápané cíle jsou splněny.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C Teoretická část je omezena na charakteristiky call center, způsobů oslovení zákazníků jejich prostřednictvím, širší pojetí teoretické části v práci není.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Analytická část je zpracována na velmi dobré úrovni, dokumentuje znalosti a zkušenosti autora DP.
Odborná úroveň navrhované části C Návrhy vycházejí z provedených analýz, jsou však spíše jen naznačené, chybí jim větší míra rozpracování.
Přínos a praktické využití návrhu B Návrhy směřují racionálním směrem a mohou být přínosem pro firmu.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Zcela samostatně zpracovaná práce, autor byl iniciativní, samostatný.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B Ve způsobu práce s literaturou se projevily určité nedostatky (omezený výběr, absence odkazů)
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C autor projevil přímý tah na branku, ale nedokázal své poznatky efektivně prodat. Absence teoretických východisek již byla zmíněna výše, dalším nedostatkem tohoto druhu je poměrně malý prostor, věnovaný návrhům.
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Sejpková, Pavlína

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 11416