MORAVEC, A. Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Jurová, Marie

Práce řeší oblast neziskové organizace a poskytování služeb studentům vysokoškolského studia s hendikepem. Je to oblast náročná a složitá, ale autor se s danou problematikou vypořádal předložením konkrétních oblastí zlepšení služeb a tím i spokojenosti uživatelů těchto nabízených služeb.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Hlavní cíl a dílčí cíle jsou předloženým řešením v plné šíři splněny v oblasti neziskové organizace, což z hlediska zákazníků -vysokoškolských studentů s hendikepem se jeví jako velmi žádoucí.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený přístup k řešení od popisu poskytovaných služeb neziskovou organizací, k analytické činnosti pro získání dat až k návrhů, vedoucím ke spokojenosti uživatelů služeb vystihuje danou problematiku.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Získané výsledky jsou předloženy k realizaci jak z pohledu neziskové organizace, tak i instituce, kde nezisková organizace působí a je možno kladně hodnotit přístup k řešení realizace.
Praktická využitelnost výsledků A Předložené výsledky řešení je možno doporučit k rozhodování vedení neziskové organizace i vedení univerzity pro možnou podporu studentů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Formální stránka práce i uspořádání práce jsou v souladu s požadavky, kladenými na závěrečnou práci vysokoškolského studia bakalářského programu. Odborná terminologie i jazyková kultura vystihuje odbornou podstatu zaměření práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B práce je vytvořena na základě studia cca 20 odborných literárních zdrojů a dat získaných a statisticky zpracovaných z dotazníkové akce.je respektována i forma citací.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Sobol, Karel

Práci považuji za přínosnou z hlediska poskytnutých informací o postojích a názorech uživatelů služeb Střediska pro pomoc studentům se specifickými nároky MU. Autor v případech zjištěných nedostatků navrhuje konkrétní řešení a přináší i návrh na rozšíření služeb. Z hlediska formální úpravy se v práci vyskytují drobné nedostatky - zejména neopravené překlepy, či nevhodně převedený původně online dotazník v příloze. Bakalářskou práci Aleše Moravce doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou výborně.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 103646