PÍSEČNÝ, P. Návrh implementace entity "Zákazník" v informačním systému MS Dynamics CRM 2015 pro zvolenou společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Klčová, Hana

Bakalářská práce je zpracována s ohledem na jasně definovanou potřebu zadavatelské společnosti navrhnout a implementovat do svého podnikového řešení, vystavěného na systému MS Dynamics CRM 2015, novou službu Pojištění. Ta bude nabízena jako služba k věrnostní kartě. Kladně hodnotím návrh nové funkcionality vzhledem k předem stanovených obchodních cílům zadavatele. V práci jsou pak v logickém sledu definovány stavy této služby, operace, zpoplatnění a příslušný reporting, včetně definice možných hrozeb a ekonomického zhodnocení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kvasnica, Dušan

Formálna a obsahová stránka práce spĺňa kvalitatívne predpoklady vysokoškolského diela. Využiteľnosť práce a jej praktický výstup je na vysokej úrovni, na základe čoho hodnotím prínosy a celú prácu za veľmi kvalitne spracovanú. Záverečnú prácu v plnom rozsahu odporúčam k obhajobe.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 101762