BUGÁROVÁ, D. Využití interního personálního marketingu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti interního personálního marketingu společnosti. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou práce. Oceňuji velkou osobní angažovanost autorky při zpracování uvítací brožury pro nové zaměstnance, která představuje jednoznačně přínos pro jejich rychlejší orientaci a adaptaci. Takto zpracovaná brožura by mohla sloužit jako možný vzor i pro další společnosti, které ji dosud neimplementovaly. Diplomantka pracovala samostatně, velmi aktivně a s velkým zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Diplomantka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. V práci byl využit i velmi dobře zpracovaný kvalitativní výzkum a detailní analýza konkurence. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Návrhy vycházejí z provedených analýz, včetně výzkumu, a odpovídají současné situaci podniku. Uvítací brožura pro nové zaměstnance je velmi detailně a přehledně zpracována a splňuje aktuální požadavky jak z pohledu nových zaměstnanců, tak i společnosti. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, finanční nákladů a možných rizik realizace návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů interního personálního marketingu. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila relevantní metody pro sběr dat. Kladně lze hodnotit pečlivě provedený kvalitativní výzkum. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na vysoké úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 133629