OHLÍDAL, E. Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Pro dosažení lepšího hodnocení by bylo potřeba systematičtěji vypracovat analýzu současného stavu - analýza není dostatečná a nezahrnuje důležité externí vlivy. Je provedena pouze povrchní analýza internetových stránek společnosti. U mnoha analytických závěrů uvedených ve SWOT analýze pak není zřejmé, z čeho plynou, chybí logické návaznosti. Stejně tak návrhy postrádají přímou návaznost na provedené analýzy. Chybí přehledné zpracování časového harmonogramu a ekonomické rozpočtové zhodnocení představených návrhů. Práci proto nedoporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry F
Praktická využitelnost výsledků F Vzhledem k nedostatečně provedeným analýzám nelze vyhodnotit, do jaké míry by bylo možné návrhy v praxi využít.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň F Struktura práce neodpovídá potřebám daného tématu a stanoveným cílům - není dostatečně provedena analýza současného stavu, návrhy nenavazují na analýzy, chybí ekonomické zhodnocení návrhů.
Práce s informačními zdroji, včetně citací E
Navrhovaná známka
F

Posudek oponenta

Urban, František

V předložené diplomové práci Bc. Evžena Ohlídala je řešena problematika online marketingu. Bakalář ve své práci zmiňuje okrajově o historii marketingu pro lepší porozumění problematiky a následně se zaměřuje ve své práci na konkrétnější nástroje pro tvorbu online marketingu aplikovatelného u vybrané firmy XYZ. Před samotným vlastním návrhem online marketingu pro danou firmu, provedl bakalář ve své práci rozbor a analýzu marketingu používajícího ve firmě XYZ využívaného jako podporu prodeje kamerových systémů značky Messoa. K selekci nejlepších prostředků pro svou praktickou část provedl bakalář SWOT analýzu, ze které následně vycházel. Ve své praktické části navrhl nejvhodnější řešení pro konkrétní problematiku za účelem nejefektivnějšího nárůstu propagace dané značky za použití zejména nového webu s využitím PPC kampaně. Do rozsahu teoretického rozboru a praktické části včetně popisu řešení nemám připomínek. Řešení práce odpovídá zadání, které bylo splněno a je v normě s „obecnými“ požadavky kladenými na diplomovou práci. K práci mám několik drobných výtek a to: Mohla by se detailněji zabývat vlastními návrhy v oblasti prezentovaného obsahu webových stránek, které byly příliš teoretické. Následně mi v práci chybí výsledky návštěvnosti z geografického hlediska - tedy ze Slovenska konkrétně.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 83323