MATEJKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Práce se zabývá velmi aktuálním tématem - analýzou a řízením kvality poskytovaných služeb, a to v poněkud "citlivé" oblasti finančních služeb. Autorka prokázala schopnost samostatné práce, schopnost výběru relevantních poznatků z poměrně široké škály dostupných metod, schopnost aplikovat teoretické poznatky při zpracování diplomové práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C Návrhová část obsahuje řadu doporučení, která vycházejí ze zjištěných nedostatků, jsou zacílena racionálním směrem a mohou přispět ke zvýšení úrovně poskytovaných služeb. Pro jejich lepší vyznění postrádám komplexnější rozpracování těchto návrhů (např. o finanční, organizační či časové aspekty).
Přínos a praktické využití návrhu B Diplomová práce, celým svým pojetím a zpracováním, může být pro analyzovanou firmu velmi přínosná. Návrhy by bylo vhodné ještě dopracovat (viz předchozí bod hodnocení), ale jejich potenciální dopad do činnosti firmy je bezesporu velmi výrazný.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autorka pracovala zcela samostatně, inciativně přicházela s návrhy na postup řešení.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Bez připomínek.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Práce je i po formální stránce na velmi dobré úrovni.
Splnění cíle a rozsahu zadání A Cíle, uvedené v úvodu práce autorka splnila. Práce má očekávaný rozsah.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoretická část je zpracovaná na velmi vysoké úrovni - jde o zasvěcený, komplexní pohled na problematiku analýzy a řízení kvality poskytovaných služeb. Velmi oceňuji vhodný výběr literatury a její kritické zpracování.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B Aalytická část je zpracovaná na velmi dobré úrovni, autorka dodržela věcné i formální pravidla provádění výzkumu spokojenosti zákazníků, vstupní data zpracovala adekvátními metodami a analyzovala je z různých pohledů. Uvítal bych širší komentář k vypovídací schopnosti šetření - s ohledem na poměrně omezený počet respondentů.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Lihotský, Ivan

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 37651