ŠVARC, P. Analýza propagace webového portálu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu propagace webového portálu firmy. Hlavním cílem je zanalyzovat realizovanou reklamní kampaň a zpracovat návrhy internetové propagace pro následující období. Tyto cíle byly v práci naplněny. Hlavní přínos práce spočívá v nalezení lepších a efektivnějších možností propagace webového portálu firmy. V práci se vyskytují formální a typografické nepřesnosti, avšak celkově hodnotím práci jako dobrou.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je po formální stránce v pořádku až na pár drobných překlepů, které nijak zásadně nezhoršují kvalitu práce. Autor pečlivě zhodnotil veškeré získané údaje a objektivně provedl jejich srovnání. Kladně hodnotím proces postupu analýzy na str. 32 a také trychtýřovou analýzu na str. 42 a str. 44. Výše uvedené části dokazují velmi dobrou systematickou a analytickou úroveň autora.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 72087