RYŠAVÁ, K. Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
V bakalářské práci autorka prokazuje schopnosti využít získané poznatky v analytické i návrhové části. V průběhu zpracování práce byla zřejmá osobní zkušenost autorky se zvolenou problematikou (analyzovanou společností), které dovedla vhodně využít nejen v samotných analýzách, ale také v následných návrzích. Práce jako celek má logickou strukturu. V analytické části autorka příjemným způsobem představuje největší konkurenty analyzované společnosti. Toto představení mohlo být podrobněji rozepsáno, aby bylo naprosto zřejmé, v čem a jak se od sebe jednotliví konkurenti liší (autorka o těchto konkurentech ví mnohem více, než je uvedeno v práci). Předložené návrhy jsou opodstatněné a směřují směrem k vytyčeným cílům. Autorka zde také prokazuje schopnost promyšleně popsat realizaci samotných návrhů (uvádí návrhy v konkrétních příkladech, nezapomněla náklady spojené s realizací ani na časový sled činností). Výsledky práce lze pro analyzovanou společnost označit za přínosné. Otázky k obhajobě: 1) V čem podle Vás z pohledu marketingového mixu mohou přispívat zaměstnanecké benefity vzhledem k odlišení se od konkurence a získání nových zákazníků? 2) Jaké trendy v oblasti pečiva lze podle Vás očekávat vzhledem ke spotřebitelskému chování?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Návrhy předložené v práci směřují k naplnění cílů uvedených v zadání práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka v práci využila standardního, vhodného postupu řešení a adekvátních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky práce, ať už výstupy z analýz, tak i samotné návrhy jsou pro firmu přínosné. Přínos lze považovat za standardní co se prací tohoto typu klasifikačních týče. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je přehledně a logicky členěna, využívá vhodné terminologie a je na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito adekvátních informačních zdrojů. Tyto jsou pak náležitě ocitovány. |
Bakalářská práce je založena na analýze marketignového mixu Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. Aplikační část je věnována detailnímu popisu současného stavu za využití analýzy marketingového mixu, marketingového výzkumu a dalších metod. Analýza je provedena velmi podrobně a vyúsťuje v návrh konkrétních opatření pro získání nových zákazníků, udržení stávajících a navýšení obratu. Klára Ryšavá prokázala schopnost analytického myšlení, zvládla detailně interpretova výsledky a navrhovat vlastní řešení. Některá řešení v současné době realizujeme - plánujeme založení účtu na Instagramu včetně soutěží. Vytyčené cíle byly splněny. Bakalářská práce je po formální i obsahové stránce na velmi dobré úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 119813