FRYŠTÁK, L. Návrh přítlačných křídel pro vůz Formule Student / SAE [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Vynikající práce přesahující bežný rozsah a uplatnitelnost bakalářských prací. Student pracoval velmi samostatně, řešil konkrétní technický problém v pro něj zcela nové oblasti a dovedl jej až dokumentci pro uskutečněnou výrobu prototypu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Práce je velice pěkně zpracována. Je zde však pár drobných a terminologických nedostatků. V textu se vyskytuje spojení „větrný tunel" lepší by bylo užití „aerodynamický tunel“. Autor se zmiňuje o prvním použití přítlačných křídel u závodního automobilu Caparral 2E vhodné by bylo přidat jeho obrázek. Pro cíl práce by bylo vhodné uvést první užití u formulového vozu Na str. 24 je graf počtů formule student s křídly. Není zde uvedeno kolik vozů celkově startovalo. Vhodnější by byl graf procentního zastoupení ve startovním poli. Na str. 25 student popisuje omezení pravidly na aerodynamické prvky, vhodné by bylo je ukázat na obrázku.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 72588