PÍSEČNÝ, P. Návrh implementace entity "Zákazník" v informačním systému MS Dynamics CRM 2015 pro zvolenou společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Bakalářská práce je zpracována s ohledem na jasně definovanou potřebu zadavatelské společnosti navrhnout a implementovat do svého podnikového řešení, vystavěného na systému MS Dynamics CRM 2015, novou službu Pojištění. Ta bude nabízena jako služba k věrnostní kartě. Kladně hodnotím návrh nové funkcionality vzhledem k předem stanovených obchodních cílům zadavatele. V práci jsou pak v logickém sledu definovány stavy této služby, operace, zpoplatnění a příslušný reporting, včetně definice možných hrozeb a ekonomického zhodnocení.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | A | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
| Praktická využitelnost výsledků | A | ||
| Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
| Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Formálna a obsahová stránka práce spĺňa kvalitatívne predpoklady vysokoškolského diela. Využiteľnosť práce a jej praktický výstup je na vysokej úrovni, na základe čoho hodnotím prínosy a celú prácu za veľmi kvalitne spracovanú. Záverečnú prácu v plnom rozsahu odporúčam k obhajobe.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | A | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
| Praktická využitelnost výsledků | A | ||
| Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
| Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 101762