KADLČÍK, P. Tvorba databáze služeb pro cestovní agentury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
V kapitole 2.4 popisujete nedostatky, které, dle Vašeho názoru obsahují některé komerční systémy pro cestovní kanceláře. Jak jsou tyto nedostatky řešeny ve Vašem návrhu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je logicky strukturovaná a přehledná. Literární prameny jsou voleny vhodně. Čtenář se dozví o návrhu databáze a nahlédne do problematiky cestovní agentury. Kladně hodnotím praktickou část, kde je popsán celkový vývoj cyklu návrhu databáze od definice požadavků, konceptuální, logického návrhu až po samotnou realizaci. Diplomat danou problematiku pochopil, proto tuto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 76744