VÁGNER, D. Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Autor v práci zanalyzoval marketingový mix vybrané společnosti. Dále provedl analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na základě zjištěných skutečností byla navržena doporučení, jejichž větší konkretizace by přispěla ke zvýšení kvality práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor ve své práci zpracoval problematiku vnitřního a vnějšího okolí společnosti. Navrhl několik možností, jakým způsobem bychom mohli zlepšit naši situaci na trhu. Uvedené návrhy akceptujeme a budeme se jimi inspirovat.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 66359