VÁGNER, D. Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Veselá, Jitka

Autor v práci zanalyzoval marketingový mix vybrané společnosti. Dále provedl analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na základě zjištěných skutečností byla navržena doporučení, jejichž větší konkretizace by přispěla ke zvýšení kvality práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Jašíček, Petr

Autor ve své práci zpracoval problematiku vnitřního a vnějšího okolí společnosti. Navrhl několik možností, jakým způsobem bychom mohli zlepšit naši situaci na trhu. Uvedené návrhy akceptujeme a budeme se jimi inspirovat.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 66359