CZABEOVÁ, I. Komunikační mix společnosti Horimex cars, s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

otázky: 1) Uveďte primární segment zákazníků a odůvodněte tento výběr. 2) Uvažovala autorka v analýze makroprostředí vodíkový pohon? Odůvodněte. 3) Na jaké období se uvažuje realizace návrhů bakalářské práce? Proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Malínková, Šárka

Bakalářská práce je velmi zdařile koncipovaná a přehledná. Cíl bakalářské práce byl podle mého názoru zcela splněn. Oceňuji názorné zpracování jednotlivých analýz a grafů, které usnadňuje orientaci v problému. Návrhy obsažené v této práci jsou pro společnost využitelné. K práci nemám žádné zásadní výhrady a připomínky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73122