CZABEOVÁ, I. Komunikační mix společnosti Horimex cars, s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
otázky: 1) Uveďte primární segment zákazníků a odůvodněte tento výběr. 2) Uvažovala autorka v analýze makroprostředí vodíkový pohon? Odůvodněte. 3) Na jaké období se uvažuje realizace návrhů bakalářské práce? Proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Bakalářská práce je velmi zdařile koncipovaná a přehledná. Cíl bakalářské práce byl podle mého názoru zcela splněn. Oceňuji názorné zpracování jednotlivých analýz a grafů, které usnadňuje orientaci v problému. Návrhy obsažené v této práci jsou pro společnost využitelné. K práci nemám žádné zásadní výhrady a připomínky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 73122