SOCHOVÁ, K. Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Zich, Robert

Práce řeší dané téma v rámci možností poměrně komplexně. Realizace návrhů by vyžadovala spolupráci s vyšším vedením společnosti a ochotu společnosti činit některé změny ve svém strategickém chování.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B Studentka se snaží využívat získané znalosti a strukturovat návrhy odpovídajícím způsobem. Větší pozornost mohla být věnována zejména návaznosti na reálné chování celé společnosti.
Přínos a praktické využití návrhu C Praktické využití logiky navrhovaných opatření je jednoznačně podmíněno celkovým chováním společnosti a její strategií. To ovšem jednoznačně přesahuje rámec dané práce.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Aktivní a iniciativní přístup.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Práce s literaturou a přístup k citacím respektuje obecné požadavky.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Nižší kvalita některých vkládaných obrázků.
Splnění cíle a rozsahu zadání B Práce respektuje zadání a naplňuje požadavky v odpovídající míře.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoretická východiska vymezují odpovídající oblasti v dostatečném rozsahu.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B Práce vychází z údajů, které měla studentka k dispozici. SWOT analýza je poměrně stručná, bez dalších komentářů. Důležitou částí je provedené dotazníkové šetření. Přes relativně úzké zaměření vzorku se lze domnívat, že získané údaje jsou poměrně relevantní.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šimeček, Filip

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 54497