TICHÝ, O. Koncepce řadového vstřikovacího čerpadla pro tlaky 120 MPa [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
V předložené diplomové práci se autor zabývá zajímavým tématem - koncepcí řadového vstřikovacího čerpadla. I v době, kdy je masově rozšířen palivový systém s tlakovým zásobníkem, má aplikace řešené problematiky své nesporné výhody. Kladně hodnotím, že student zpracoval práci v přímé spolupráci s průmyslovým podnikem Motorpal a.s.. Řešil tak téma, které je úzce spojeno s praxí, čímž mohl aplikovat poznatky nabyté v předcházejících letech studia na konkrétní inženýrský problém. Student pracoval samostatně a pravidelně využíval konzultací, splnil zadání a proto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Obsáhle zpracoval první informáční část. Do detailu zpracoval řešený systém tak, že umožňuje orientaci v problémech návrhu takto výkonné vstikovací soupravy. Je zřetelné, že navazoval na skutečné řešení vývoje u výrobce. Nekteré drobné nedostatky či nejasnosti: Průběh zákona výstřiku na obr. 1 by měl být přesněji popsán. Průběh dodávky v závislosti na činnosti korektorů by měl být jasněji popsán. Mezi pracovníky motorů se u motoru používá spíše termín točivý moment motoru než kroutící moment motoru. Souhrnně zpráva působí přehledně a systematicky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 91947